Tack Kitsch!

För det första vill vi tacka för igår! Tack klubb Kitsch och tack alla ni som kom! Mjuka fotöljer och härligt barhäng gjorde hela Umeå varmt. Vi smälte total för Kitsch och nu är sommaren mycket närmre, visst känner ni?

Vi vill även tacka dig som kom fram och tipsade oss om nytt från Robyn. Robyn är ju något utav det finaste vi vet och vi vill därför citera henne från en intervju i tidningen Bon där hon säger:

"Jag skulle vilja se vad som faktiskt är min kropp, vad som är mitt sociala fängelse, och vad som bara är jag. Liksom kunna separera och ta kontroll och själv välja vilken del av mig jag vill använda och inte bara trycka ihop dem till en sak. Och jag vill vara medveten om hur de olika delarna påverkar varandra."

Och Henry lyfter hatten. För finns det något som Henry gillar så är det lösbrytare, våghalsar och folk som gör musik av hela sig själv. Vi ses snart på dansgolvet, Henry längtar redan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0